Oeps… Een beetje laat. Leren en tentamens hadden even voorang. De vorige blogpost las je al dat ik langzaam maar zeker mijn motivatie terug vond. Hoe zit dat nu? Ennuh, hoe maak ik mijn shake eigenlijk? Lees het allemaal in deze blogpost.

video

Ja, de motivatie is er nog steeds. En ja ik sport ook weer. Welles waar minder dan ik eigenlijk zou willen. Maar helaas heb ik nou eenmaal een drukke levensstijl en lange dagen op school waardoor ik niet alles kan doen wat ik wil. Maar ik moet zeggen dat ik elk vrije momentje pak om te sporten of er tijd voor maak. Ik sport nu ongeveer 2 tot 3 keer per week. Het liefst zou ik 4 tot 6 keer per week willen sporten.

Daarom is het ook zo belangrijk voor mij om een gezonde levensstijl te hebben. Ik moet ‘fueled’ zijn om de dag door te komen. Vooral als ik dagen van 8.45 tot 18 uur heb op school, waarna ik een berg huiswerk heb. Daarnaast ook mijn blog en YouTube moet runnen, een bijbaan heb en ook het huishouden moet doen. Af en toe een freelance opdrachtje hier en daar. En als het kan ook nog sporten, of soms prioriteiten stellen door toch maar te sporten in plaats van iets anders. Of ik gebruik de DVD serie van Herbalife om toch te bewegen. Volgende keer zie/lees je hier meer over!

Naamloos-1Ik moet zeggen dat ik me, ondanks mijn drukke dagen, kiplekker voel. Ik ben niet moe door de dag heen, ik blijf doorgaan tot ’s avonds laat. Daarnaast is iedereen om me heen verkouden maar ik niet. Niet eens keelpijn of een snotneus. Ik drink geen koffie. En heb weinig honger.

Ook moet ik zeggen dat ik het idee heb dat mijn buik wat strakker begint te worden. Dit is mijn ‘probleem-zone’ als ik het zo mag noemen. Buiten het feit dat ik graag gespierder wil worden, ben ik redelijk tevreden met mijn lichaam. Ik ben in proportie en heb niet echt een lichaamsdeel, naast mijn buik, wat ik graag zou afslanken. Ik wil alleen gespierder worden. Daarom ben ik ook erg benieuwd naar mijn volgende meting. Die ik trouwens morgen (ik schrijf dit op zaterdagavond) heb. In de volgende blog lezen jullie dus alles over mijn een-na-laatste meting.

Ik kreeg de vraag over hoe ik mijn shakes maak. Ik wissel het wel eens, net waar ik zin in heb. Als ik zin in iets zoetigs heb, gebruik ik karnemelk met fruit (of vruchtensap) in de blender en doe er wat schepjes van de tropical bij. Als ik wat meer voor hartig wil gaan, doe ik fruit en groenten in de blender. Dan gebruik ik geen melkproduct, maar gewoon wat water om het uit te dunnen. Bij hartige shakes gebruik ik de vanille smaak. Wil je mijn favoriete shake van deze maand weten? Bekijk dan mijn video.

 

Lijkt jou de boerenkoolshake wat? Laat het weten in de reacties hieronder!

 

Volg mij via BloglovinYouTubeTwitterFacebook en Instagram.

  Love it? Laat het mij weten!